Syrén-stalker



Dubbla..ljuvligt doftande..comme ca! Den som vill se en livsnjuterska på strutt bör odla en syrén..då är hon genast där med nosen och drar in med långa andetag. Mellan hägg och syrén..mellan drägg och sirén?? Om man tänker sunt förnuft borde jag ha åkt norrut förra veckan..för att förlänga denna korta men ack så omvälvande period. Strunt i sunt förnuft tänkte jag dock då..mmm! Idag har jag försökt tänka tvärt om..sansat..måttfullt och balanserat..hm!

Någon härlig ringde nyss och spelade Hon gör mig galen på gitarr o sjöng för mig..
..sanningen..ler och blinkar

DAGENS SANNING: Sanningen är inte alltid sanningen sa någon som vill säga lögnen istället
DAGENS UFFE: Det där håret kastar vidare..och livet vaknar fortfarande längs hennes väg

På repeat: När duellen är över..på repeat hela dygnet..fortsätter le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0