Viktigt!



Stor dag idag. Grattis. Förlåt. Grattis! Allt avslutades med att vi gjorde en uppmätning. Ska det sitta där? Ska det vaa såhär?? Hm! För högt för lågt? Fågel fisk..? Imorgon bitti sker det..borren letas fram igen. Det ska göras ett nytt hål i en dörr som vaktar en väldigt viktig Vän. När det knackar -Ursäkta..vänta..men jag ska bara plocka fram en pall för att kunna se först.. Viktigt att spana innan öppnar. Alltid viktigt att spana. Så!

Idag har jag även hunnit köra till Thailand..and I liked it! Uffe va med enligt nedan. Han hann inte ens sjunga klart innan jag tryckte på repeat. Inte hetsigt alls..ler!

På repeat: U - Kapten Kidd

Kommentarer
Postat av: blåmusslan

haha ha! ska det vara sååhäär?? måttstock tack, här handlar det om meter. så avundsjuk på ditt titthål. helt perfekt.

2009-03-07 @ 10:10:57
URL: http://blamusslan.blogg.se/
Postat av: Livsnjuterskan

blåmusslan: Hahahaaa! Vi kanske ska byta lägenhet?? Fast mitt hem e Ditt! Heh..kommer framöver alltid ha en pall i hallen. Redo. E får sitta på den sålänge. Vakta. Tre titthål minst i en dörr borde va standard.

2009-03-07 @ 10:29:50
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0