Valdemar vinkar!

Någon ringde just och gapade i mobilluren till mig..Fraaaaaaam med Resssoooooorben!! Vi ska gå ut tillsammans snart men inte på långfredagen för då har Jesus dötttt..och sedan nästa replik från andra sidan: vilken är dagens Uffe?? Dagens Uffe! Kom igen kom igen I´m waaaaaaiting!! Hm! Ooooooja. Viftar lite med pennan. Så! Klara färdiga gå! We are family.

DAGENS RÄKNEPROBLEM - Huuur långt är det egentligen till Påsk??! Egentligen???
DAGENS DRYCK PÅ DENNA SIDAN LUREN - Mellanmjölk i vinglas. Skål!
DAGENS ROLIGASTE FRISYR - Min. Ser ut som har bulle à la 60-talet tack vare tovan
DAGENS I-LANDSLYCKA - Fetstilen på status på fb kanske kommer tillbaka! High five!
DAGENS RIKTIGA LYCKA - Jag har världens Bästa runt mig..i vått o torrt..mmm..sanning

På repeat: Ulf - 4-5-6 idag med..snart kan till o med E2 dem utantill..ler

Kommentarer
Postat av: blåmusslan

hahaha! säger som KEXen! tack för att du finns där i det blöta stunderna. dagens uffe idag då?? familjen vinkar och smälter som smör när vi pratar påsk.. :)

2009-03-28 @ 10:40:21
URL: http://blamusslan.blogg.se/
Postat av: Livsnjuterskan

blåmusslan: Hahahaaa! Det är jag som skrattar mig lycklig för att Du finns..säger som KEXen jag med! DAGENS UFFE: Kom hit blåmusslan..eeeh..hehe..jo..så sjunger hans säkert nånstans! Vevar frenetiskt med handen..kom hit nu..det är Påsk idag! Egentligen.

2009-03-29 @ 01:25:08
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0