Kom



Mellby Klockargård
I Uffeland njuter någon som fått Lundell på hjärnan. Precis vid Kivik..med högt läge och havsutsikt..aldrig förut känt mig så välkommen på ett bed&brekfast-ställe. Inom en millisekund en del av sammanhanget. Inget krångligt. Rummet där..familjens ljuvliga trädgård o växthus där..allt till vårt förfogande för njutning i kubik. Till frukosten buffé(!) fast att vi var de enda gästerna den natten..lågsäsong..deux personnes. Must från traktens äpplen..its a must! Skrev ett tackkort till dem med Uffecitat efteråt.

Tipsi tops! Trädgården är även uppmärksammad i härliga Medelhavsträdgård på svenska
(P. Englander -08). Touché!

På repeat: HELA Högtryck..avancerat

Kommentarer
Postat av: Kamrer A

Vill göra Eder uppmärksam på att Taube är starkt underrepresenterad här på sidan. Sjösala vår är ett förslag i vårens tecken, om än ngt tidigt.



Annars kanske L kan tänka sig Möte i monsunen, som råkar vara en av Kamrer A:s absoluta favoriter.

2009-03-04 @ 22:59:38
Postat av: Livsnjuterskan

Kamrer A: Tusen tack för Din åsikt! Värdesätter. Absolut ska jag skärpa mig och släppa in Evert i min värld. Återkommer leende!

2009-03-05 @ 18:51:40
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0