Dagens outfit



I takt. En två tre. (Elva tolv 13) Fullt ös. Solen i ögonen. Två pers 17 mobiler o 60 post-it lappar. Nöjd!

DAGENS HÄNDELSE 1 - Hemlig!
DAGENS HÄNDELSE 2 - Rippa! Rippa rippa rippa! I made it! Ohama in the mobile..sniggt!
DAGENS LYCKA - Nya visitkorten änligten kommit! I-lands-lycka!
DAGENS MAT - Filidutt..krabbelur..krusidull. Riktig onsdagsmat! Så!

Sneglar ner..17 932. Ordning o reda.

Helgsyssla..ta en taxi nu och möt mig i koltrastsången..ler

På repeat: Idag har jag inombords haft en sång som jag nästan inte vågar säga..eller okej..Do they know its christmas time at all..iiih. Lite illa..men annars har jag haft vårkänslor..spirande vårkänslor..mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0