Lycka i landet!



Är barnvakt. Till ett underbart barn! Eller en hund. Eller N rättare sagt. Hon är världens skönaste fyrbenta och vi är denna vecka varandras följeslagare. Igår kl 23.30 var vi ute..i morse kl 06.30 var vi ute..kontenta: vi gillar att va ute. Hon vill kissa o jag har ju..stegräknare. Ikväll har vi tillsammans uppdaterat oss på vad som händer i bloggvärlden. Har noga granskat våra favvosidor. N hänger med i svängarna. Mignon Baktid o Kate Moss! Vi är två intresserade små varelser som verkligen gillar vad vi ser..lyckliga oss! Lovely life!

DAGENS RETRO - Liggande stolen..division..vilken klassiker!
DAGENS LJUD - Hammarslag i örat..tackar den som lät för hjälpen!
DAGENS GLADA INSIKT - Där min bil bor bor också en kanin..eller var det en hund??

Slår upp min kalender..v.20..mmm..och sedan v.12..imon firar vi att det bara är en vecka kvar till Våffeldagen! Kalas!! Det är ju onsdag för 17!

På repeat: Stilla sköna snusningar från N som pausar brevid mig i sängen
(Fick idag en artikel citerad för mig..att man inte fick jobba i sängen..inte ha datorn där..den var visst bara till för annat..annat..hm!)

Kommentarer
Postat av: B.K

Ha ha...en bloggläsande hund! Vilken underbar!

2009-03-17 @ 21:08:12
Postat av: Livsslukerskan

B.K: Ler stort..inte konstigt hon var intresserad..jag visade de bästa sidorna man kan uppbringa!

2009-03-17 @ 22:39:32
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0