Mä(stare)n 2



Vad säger man? Nöjd? Nöjd! Han håller ställningarna. 60 snart min Vän..men det märks inte. Icke! Grabben har koll. 3 h ren och skär njutning. Globen. Min första gång. Påfallande liten boll. Inifrån. Spanade mycket upp mot läktarna..spanade alltså även på kvällen den dagen..ler. Hade plats på golvet. Hoppade. Flängde. Röjde..hm. Kunde inte stå still en sekund. Lyckohets! Efteråt köpte jag hela lagret på Uffe-muggar. Hetsade vidare. Lika gott!

Idag släpptes biljetterna till Ulf Lundell Sommaren 2009..hoppas jag får kontakt med samme Någon denna gången som jag fick i höstas när denne Någon noterade något liknande..ler. Rörigt?? Nej..enbart bäst..mm.

På repeat: The favorites from the concert
Kapten Kidd
Håll mej!...åh, ingenting
Katt i fönstret
Jolly Roger
Förlorad värld
Om det här är vintern
Rialto
Gå ut och var glad
Koltrastsången
och självklart..Han gör mig galen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0