Gratulerer med Dagen!



Va e det för en dag..e det en vanlig dag..ler! Bursdag! Vet inte hur jag ska summera. Går inte. Eller jo..prima liv! Wow!! Konkret så började det hela 03.54..06.16 o sedan mycket stort ögonblick 08.14. Så underbart vackert. Sedan..kollegorna sjöng för mig när jag kom innanför dörren i morse..lyckligt bärandes ingredienser till pannkakstårta. Födelsedagar är livet. Hade älskat att fylla varje dag om det inte spelade någon roll hur gammal/ung man är..vilket det ju inte gör..alltså: jag hade älskat att fylla år varje dag!

Bring brought brought. Hade med vispen idag. V2. V1..mjölkvispen..pausade hemma.
Drog igång med grädde för nio pers.
Med V1 - 3 min
Med V2 - 2 h
För hand - 1 dag
Tack snälla att någon uppfann elen..hm.

Antal steg - Vad?? Pågår det stegtävling? Va??
Antal calories - Vad?? Inte bra med många? Va??

DAGENS ÖNSKAN - Krya krya i Bromma o hos Göte Borg. Tänker på Er mina fantastiska!

På repeat: Sången ovan..o tankarna på Er alla på repeat..världens mest lyckligt lottade mej

Kommentarer
Postat av: blåmusslan

03.54-förlåt.grattis..v3 och v4 finns också. med v3 - 1 min, med v4 - veva i ciiirka 3 veckor. göte mår ok, hoppas bromma också är ok idag. grattis!

2009-03-13 @ 14:43:33
URL: http://blamusslan.blogg.se/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Det ryktas att Bromma Karlsson är på bättringsvägen och det känns skönt att även Göte känner sig ok. Ha en fin helg båda två!

2009-03-13 @ 19:41:53
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: B.K

Det ryktas att Bromma Karlsson är på bättringsvägen och det låter bra att även Göte känner sig OK. Önskar er båda en skön helg!

2009-03-13 @ 20:51:57
Postat av: Livsslukerskan

blåmusslan: 03.54 grattis! Underbart!! Ååååh kom med V4. E2 vill ha att göra när han är färdig med all naken frukt! Topp att Göte mår ok..vill!



B.K: 08.14 grattis! Underbart!! Lovely life att på bättringsvägen..tänker på honom..o på A..ler! Kom o ät naken frukt m Göte E2 o mig..familjen samlad!

2009-03-13 @ 21:01:47
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: Livsslukerskan

blåmusslan: 03.54 grattis! Underbart!! Ååååh kom med V4. E2 vill ha att göra när han är färdig med all naken frukt! Topp att Göte mår ok..vill. Tack för att Du finns!



B.K: 08.14 grattis! Underbart!! Lovely life att på bättringsvägen..tänker på honom..o på A..ler! Kom o ät naken frukt m Göte E2 o mig..familjen samlad. Tack för att Du finns!

2009-03-13 @ 21:06:02
URL: http://livsnjutreskan.blogg.se/
Postat av: Livsslukerskan

blåmusslan: 03.54 grattis! Underbart!! Ååååh kom med V4. E2 vill ha att göra när han är färdig med all naken frukt. Topp att Göte mår ok..vill! Tack för att Du finns!



B.K: 08.14 grattis! Underbart!! Lovely life att på bättringsvägen..tänker på honom..o på A..ler! Kom o ät naken frukt m Göte E2 o mig..familjen samlad. Tack för att Du finns!

2009-03-13 @ 21:13:17
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: Livsslukerskan

blåmusslan: 03.54 grattis! Underbart!! Ååååh kom med V4. E2 vill ha att göra när han är färdig med all naken frukt. Topp att Göte mår ok..vill! Tack för att Du finns!



B.K: 08.14 grattis! Underbart!! Lovely life att på bättringsvägen..tänker på honom..o på A..ler! Kom o ät naken frukt m Göte E2 o mig..så är familjen samlad. Tack för att Du finns!

2009-03-13 @ 21:21:06
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0