Hennes kärlek var som glöd



Lasse Berghagen - En kväll i juni

Kommentarer
Postat av: Anonym beundrare

Jag följer din blogg varje dag och måste erkänna att jag blir mer förtjust i dig var dag som går. Ditt sätt att beskriva din vardag och dina tankar till oss läsare är helt fantastiskt.

Nu måste jag även rosa dig för din underbara musiksmak, detta är ju en svensk klassiker. Fortsätt i samma anda och jag önskar dig en välförtjänt god helg!

Din ständiga läsare Sir X

2009-01-30 @ 22:13:55
Postat av: Livsnjuterskan

Anonym beundrare: Tack för beröm, glad o smickrad att Du tycker om min blogg. Önskar Dig en njutbar helg!

2009-01-31 @ 00:02:33
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0