Viktigt möte



Anlände till Sthlm C i fredags. Tidig em. Lite småtrött efter att på vägen upp hamnat brevid en försäljare som inte fattade vinken när-jag-lutar-huvudet-tillbaka-och-sluter-ögonen-så-vill-jag-pausa.. Mina steg stryde mig från perrongen. Upp och ut i verkligheten. Raska steg. Såklart. Plötsligt stannade unga fröken dock tvärt. Vet inte varför..eller jo det vet jag..men ändå inte. Stod kvar ett tag och spanade..vet inte vad jag väntade på..eller jo det vet jag..men ändå inte. Log varmt och fortsatte min livsvandring..försvann ut i vimlet..med Uffe o B.K. i tankarna.

På repeat: Lundell - Hon gör mig galen

Kommentarer
Postat av: B.K

Ibland är alla val i livet alltför svåra.

2009-02-10 @ 18:33:49
Postat av: Livsnjuterskan

B.K: Mmm..så sant. Både så och tvärt om. Ibland vet man exakt vad man vill..som jag när jag tog fotot ovan..

2009-02-10 @ 19:24:05
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0