Vår vår!



Underbart! Varit på trädgårdsutställning! En egen. Kollat in installationer..njutit och beundrat. Varit hos min käre Far. Tittat..granskat..spanat..genom glasöga och kameralins. Solen i nacken och isigt kylig frisk (!) februaridoft omkring oss. Lever nu i Kamelians skira drömvärld och Kameliadamen gör sig påmind. Tage Andersen ploppar också upp i mitt medvetande..tänk när han var med sina ljuvliga kreationer på Hallwylskas innergård.. Våren på intågande och jag lovar att jag inte är sen att utbringa en fanfar! Det spritter i mig!

(Månen är precis lika vacker ikväll..höll just på att bli huvudperson i ett platt fall när fokuserade mer på den ljusa osten än på vart mina stövlar skulle trampa ner härnäst..ler..oj)

På repeat: Hanne Boel - Don´t know much about love

Kommentarer
Postat av: Kung Uffe

Den där kamelian får jag nog skriva en låt om..... som handlar om söder o hjärtan som blöder, vad tror du om det va?

Gott hopp!

2009-02-02 @ 09:29:38
Postat av: Livsnjuterskan

Kung Uffe: Jaaaa..underbart! Det är precis vad vi vill höra! Vi kan ha releasen här på bloggen!

2009-02-02 @ 17:55:16
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0