Rosa sockerbit



Är den inte läcker? Mmm.,så att jag skulle vilja äta upp den! Gillar rosa. Det är bara så. Finns iofsig tusen varianter och alla är inte lika lockande men denna..jepp! Vältrat mig i rosa idag..nästan iaf. Min blick har gång på gång sökt sig till vad bilden visar. Till slut var jag tvungen att gå fram och knäppa ett foto. Drog en lättnads suck efter det..kände att det söta var tryggat. Finns det i kameran finns det på riktigt. När jag sedan kollade in min favoritblogg och spanade på vad Slottsträdgårdsmästaren skriver idag så var också det en ljuvlig rosa dröm..även om jag innan läst att det INTE är hans favoritfärg..hm! Ler..ser Ni vad jag fotat?

På repeat: Viba Femba - Om Du blundar

Kommentarer
Postat av: J

Hmm...kan det vara utsikten från ditt kontor? Butiken tvärst över gatan... :)

2009-02-11 @ 22:16:37
Postat av: Malin

Men jag har hört att Slottis visst tycker om rosa blommor men kanske inte i samma nyans som din bild som föreställer....en bibel?

2009-02-12 @ 07:43:45
Postat av: Livsnjuterskan

J: Hm..kaaaan det vara det?? Ler..stenkoll..gott jobbat min Vän!



Malin: Heh..roligt att se Dig här också!

1.Slottis är min favoritbloggare oavsett vilka färger Han tycker om..

2.Du gissar härligt..ler. gardener.blogg.se är min bibel.

2009-02-12 @ 08:51:06
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0