Nedslag i min väska



Greppade med mig en ny värld innan jag åkte till Sthlm. Eller egentligen inte alls ny men av mig oläst..häärrreguud! Mitt i Frukosten insåg jag att den är alldeles för stor för att ha med på resa..på mina strapatser. Sladdrig historia modell mindre är att föredra. Passar perfekt. Får inte riktigt lika mycket muskler i armarna när läser den lilla nätta men fick gå för några dar.. Funkar i väskan o lätt att rycka upp varannan minut. Fastnade direkt. U väntar på F. Han sitter i kyrka o filosoferar. Jag satt i S:t Jacobs i Kungsträdgården. Läste. Nickade. Begrundade. En varg söker sin flock. Ständigt. Och man är väldigt rädd om sina närmaste. Ständigt. Så är det.

På repeat: Strömstedt - En kvinna och en man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0