Knäsvag



Ibland undrar jag vad det är som gör att vissa personer, saker och företeelser påverkar oss så ofantligt mycket mer än allt annat. Hur kan en bild som denna göra mig knäsvag? Varför känner jag en nästan oemotståndlig kraft som drar drar drar i mig och säger kom hiiiit till perrongen och vänta på nästa RER. Detta är Paris och Paris är min Vän. Paris är en stor del av mitt liv. Paris är alltid med mig..i mitt hjärta..det går inte att ändra på. Paris..je t´aime!

På tal om ingenting så förföljer Eagles Hotel California mig just nu..hör den överallt. Undrar lite how come..pourquoi??

På repeat: Serge Gainsbourg et Jane Birkin - Je t´aime (moi non plus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0