Hos Cox Orange o Ingrid Marie



Hade jag inte varit trött i fötterna (tänk..JAG..trött i fötterna?! shit..måste blivit nåt fel..) hade det funnits en risk..eller egentligen inte men ändå. Var så himla sugen på att trippa in i äppelträdgården och känna mig somrig. Känna här-kommer-jag-i-mina-svepande-lätta-linnekläder-och-stora-brillor-och-ser-lagom-seriös-ut. Känna mig som en av de härliga på bild förevigade cafénjutarna från receptsamlingen signerad Monika Ahlberg..min husbibel (..efter gardener.blogg.se). Vara en del av det som för mig är bland det mest avkopplande och synonymt med lättsamt socialt. Njutit på en varmt träbänk i svalkande lund. Trotsat förbudet och traskat in i Rosendals fantastiska fruktträdgård. Vandrat in..svävat ut.

På repeat: Hard work work..en liten slinga från någon reklam på den där TVn..och jag som ALDRIG ser på TV..hur kan jag kunna DEN??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0