Handvattenbilden



För det första vill jag bara framföra det allra allra varmaste tacket till handen och dess ägare. Wow..det är inte alla som står ut med mina fotosessions..haha..lååångt ifrån alla. Att fotografen sedan skrattade så hon kiknade gjorde kanske inte saken bättre. Och att hon envisas med att inte fota utan blixt och således måste hålla kameran helt..häpp!..blickstilla..mitt i attacken. Vad hände med räkhögen och de tiotusen pappersservetterna förresten? Sacre-Coeur vid Nytorget i Sthlm blir sig aldrig likt igen.. Att jag sedan inte kunde sluta titta ut mot gatan o leta efter Uffe är en heeelt annan sak.

På repeat: Beach Boys - God only knows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0