Disch!

Lika mycket som jag tycker om spontanitet i nuet tycker jag om att planera utflykter för framöver. Klurar på vad det är jag vill med mars april o maj förutom la douce vardag. Vi har vår i luften..var har Ni Er?? Ler..hm. Känner att jag börjar bli lite FÖR influerad av göteborgsskämt..hur komma ifrån? Någon med stockholmshumor som kan parera och väga upp? Jaaaa!

  • Konstrunda i Skåne. 10-19 april. Funderar på ljuvliga nordvästra delen.
  • Pennybridge
  • L-krona
  • U.L. i Globen
  • Helsingborg o Dolce
  • Götet o änna
  • Malmoet..koooonstigt vaaa?
  • Tjöt på Tjörn
  • Nimis o klättra hej vilt
  • Österlen o dra en repa med bilen o flukta in äppelblommen
  • Möta våren i Pariii?
  • Andas in hägg o syrén tills jag nästan svimmar

Börjar räkna helger och har fått förmaningar att jag bör ha egentid varannan. Inte boka in något. VARANNAN?? HUR i hela friden ska det gå till. Då behöver våren vara sååå mycket längre än tre små månader. Dessutom är prio denna tid (och alltid annars också såklart) att bara njuta av livet. Bästa stunden på året. Även om jag vet att också tex november och december kan vara helt fantastiska. Ljuset finns där när vi släpper in det.

På repeat: Lugnet råder idag på morgonen men inne i mitt huvud hör jag Uffe stilla sjunga..Som vintern saknar våren..


Kommentarer
Postat av: Cobra Rax

Vaereet i London e dåligt så här års, så fundera inte på att åka dit i vart fall!!!! L

2009-02-15 @ 09:39:41
Postat av: Livsnjuterskan

Cobra Rax: Haha! Så det är NU det är så..heh. Tack för påminnelsen..ska försöka hålla mig..till Skåne! Ler!

2009-02-15 @ 11:50:47
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: e

besök hos Göte och Tjörn kom lite för långt ner på listan.. :)

2009-02-15 @ 12:29:33
Postat av: Livsnjuterskan

e: Heh..väntade på den kommentaren och tycker SÅ mycket om att Du fällde den..ler. Begivenheterna kommer utan inbördes ordning. De är lottade..eller inte men nästan. Platsen i hjärtat som räknas..och där kommer de änna väldigt väääääldigt högt!

2009-02-15 @ 12:38:24
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: B.K

Då ses vi kanske under fruktträden....

2009-02-15 @ 17:50:17
Postat av: Livsnjuterskan

B.K: Vem vet..ler..i maj kommer det kanske finnas en viss Livsnjuterska bland grenarna runt Kivik..hm! Eller också så spanar hon kanske efter en viss B.K bland mandel o honung på ICA där vid det lilla torget..God only knows.

2009-02-15 @ 21:19:55
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0