6-pack (ägg)



Plötsligt var jag på utflykt i ett vinterland. Min spaning efter vitsippor i vägrenen kändes med ens rätt avlägsen. På en sekund insåg jag också att jag inte har de vindrutetorkare jag borde haft..vem ansvarar egentligen för servicen av mil bil?? Oj..jag..hm. Hönornas små runda under pedalen igen! Hävdat att det är aprilväder och låtsats att det snart är maj. Våren kan vara skiftande. Mycket ombytlig. När man glatt utbrister det skakas det ibland på huvudet. Jag: Erkänn att det är hääärligt med snön och ljuset! Svar: Jo..men det borde kommit tidigare. Lite sött svenskt att svara med negativ vändning..ler. Nä..det är bättre att gå på is och ha det glatt än att gå i snö och slask..jag menade än att gå i snö och sörja! GötLAborg! Där kom det igen..ler..en gång till.

För övrigt är jag nu brevbärare på heltid och har även en extra inkomst på att jag hyr ut mitt badrum som en mindre etta. TrinettE installerad. Så!

På repeat: Nåt med CajsaStina Åkerström..blandar alla hennes låtar i huvudet och nynnar lite här och lite där..trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0