Carlitos Way



I munnen pizzasmak..bästa..My Way..love!
(Okey inte för att skryta men jag kan inte hålla tillbaka längre. Jag har en egen pizza på en meny i en restaurang. Jo det är sant. Nickar sakta och ler milt. Den har till råga på allt sista numret i raddan av varianter o någon sa att man alltid ALLTID börjar nerifrån och läser tvärtom..just just just när det gäller pizzamenyer. De godaste o mest exklusiva finns längst bak. Alltid. Always. Toujour. Jag klassar detta som DAGENS SANNING numero ono. Så var vi alltså tillbaka på det där om vem som egentligen uppfann lyxen..ler större än störst..så!)

På repeat: Uffes Utan Er..men jag tror han pratar tvärtomspråk..alltid Med Er som gäller..love!

Kommentarer
Postat av: M

Och jag har ätit den!

Antagligen en av de första också.

2009-04-09 @ 00:38:30
Postat av: B.K

Den är redan min absoluta favorit trots att jag inte ätit den ännu men är jag i dina trakter framöver så vill jag gärna smaka. Ha en skön påsk livsnjuterskan.

2009-04-09 @ 13:30:03
Postat av: Livsnjuterskan

M: Du..jag tror vi delade på THE First..ler! Våren är räddad vi kommer överleva. Mat finns! Nöjd..ler.

2009-04-09 @ 13:35:16
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: Livsslukerskan

B.K: Haha..tusen tack för berömmet om favvis..Du är mer än varmt välkommen till mina trakter för att smaka! Så! Den sköna påskhälsningen replikeras omedelbums!

2009-04-09 @ 13:43:34
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0