Snart spränger syrénen



Får får inte får får får lamm.
FOURget. FOURgot. FOURgotten.

..och plötsligt så visade det sig att Dagen idag var en av årets absolut viktigaste! Ännu en Dag till skaran tack! En ensam och två i klungan. Någon fyller 7. Hade hellre velat att någon fyllde 4 men okey då. Nettan. Utropstecken utropstecken. När jag hörde det släppte jag allt jag hade för händerna. Kastade mig ut i vimlet. Långt från tv tidningar terror o trängsel på torgerna..men till N! Köpte allt jag kunde. Öste ner i kundvagnen. Avfallspåsar apelsiner o almanackor. Blodkorv badrumsinredning o bh. Och allt låg härligt avskalat o blandat. Skönt. Fyrfaldigt leve!

DAGENS TEMA: 4 (fyra)

På repeat: U - I ett vinterland från I ett vinterland..sanningen

Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Tänk att syrenerna är på gång...i morgon åker jag till sommaren!

2009-05-08 @ 15:21:38
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Livsslukerskan

Slottsträdgårdsmästaren: Tänk att det är noll nu. Wow. Lovely life! Södern väntar på Dig!

2009-05-08 @ 15:49:37
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0