Stefan är så liten..



Mycket första just nu. Ikväll igen. First time. Iiiiishockey! Shit..så eeee deee. I was there. Been there done that. VIPvippade mig igenom en superhärlig afton..drack obegränsat av fritt vitt vin..åt gratis rotmos och sjöng iiiin med bollllllen i mål..tills jag fick en kommentar att det är en puck. Just. Streesad?? Nej nej.

Rörmockare hos mig idag. Stängde vattnet det första han gjorde. Eller det första han gjorde var självklart att bli rädd för E2..men det andra han gjorde var att begränsa mina möjligheter till renlighet o andra behov högt upp på behovsskalan. Blev direkt jättekissig. Psykologiskt?? Nej nej. Snabbt tillbaka till jobbet..där får jag kissa obegränsat utan att någon bryr sig. Hurra!!

Ursäkta men tovan i håret är tillbaka med besked. Är det så här vi ska ha det??
Snart bara 43 dagar kvar. Det är så här vi ska ha det!

DAGENS PERSON - Lasse Kronér

På repeat: Hejarramsor..peppade dem i bilen upp..gapade dem på plats..nynnar på dem nu

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

allt bra ?

Kram

2009-03-26 @ 00:08:04
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Livsnjuterskan

EmelieLiljeberg - IDOL 2009 - Hej! Allt perfekt! Gonatt gonatt

2009-03-26 @ 00:12:28
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0