Min Vän



Har i snart en veckas tid blickat mot skyn (ej sås) på kvällar och nätter. Det har varit mörkt..månen har varit som slukad av ett svart hål. Det har oroat mig.,men nu är den äntligen där! Tog en uppfriskande kvällspromenad (nattvandring?) och sken upp av dess närvaro. Jaaaa! Månen lyser på himlen och en stake lyser i ett fönster..då är mycket som det ska vara. Som ett kommatecken såg den ut..månen..då kommer den. Sant. I morgon påbörjas sista vintermånaden..hurra!

(Man kan få många vänner om man är ute ensam och går en lördagskväll..helst när man fotar i mörkret..ALLA ska kommentera. Iofsig var jag ute ett tag..gick rätt långt för att komma så nära himlen som möjligt..hm)

På repeat: U.L. - Jag saknar Dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser samma måne....

2009-01-31 @ 23:14:42
Postat av: Livsnjuterskan

Anonym: Och jag blir rörd..

2009-01-31 @ 23:17:56
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0