Yes box!

DAGENS VILL HA: B. Meeer B..
DAGENS KLÄDSEL: Lite för lite..lite frusen. Kompletterar med halsduk. Bågarna..givet
DAGENS SMINK: Sparsamt och naturligt
DAGENS FRISYR: Lång slängande historia..varannan sekund i tofs
DAGENS HÄNDELSE: Pepp 00.40-03.20
DAGENS LÅT: Känns som jag lyssnat på 10 000 låtar just idag..kooonstigt va?
DAGENS PLANER: Stort dockskåp..växtvandring..lite hard work work..lite tvätt o mycket pepp
DAGENS SAKNAD: Det finns en saknad..har jag sagt det förut?
DAGENS REPLIK: "Byrålådan är bäddad..när kommer ni??"
DAGENS SJUKA: Nix pix underbart
DAGENS DROG: Bloggar o bloggning..youtube
DAGENS KRAM: Till Far o E
DAGENS PUSS: Med tankekraft norrut
DAGENS KÖP: Oj. Inget. Kan bli en mjölk..om jag slår på stort..men bara OM
DAGENS GODIS: Smågodis..sockerbitarna norpar jag före någon hinner reagera!
DAGENS HUMÖR: Optimistiskt och balanserat
DAGENS ORD: Panikpepp

På repeat: Det snurrar i huvudet..ena sekunden nynnar jag på något och andra på nåt heelt annat..börjar bli sjuk?? J?

Kommentarer
Postat av: e

byrålådan ÄR bäddad! när kommer ni?

dagens person: du!

2009-02-01 @ 19:09:26
Postat av: Livsnjuterskan

e: Ler större än störst..underbara! Håll den bäddad..vi kommer VÄLDIGT snart för vi saknar Dig järnet. Redan. Tack för att Du finns!!

2009-02-01 @ 19:32:52
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0