Vägskäl



Ja det är sant. Jag ser ut som hälsan självt. Någon sa det till mig och allt som alla säger ska man lita på. Till 1000%. Lycka! Att jag sedan just ätit 3 korgar med kivvisar (enkelv-enkelv) för att få en vitaminchock som heter duga för att jag känner mig febrig och hängig har inte med saken att göra. Jag är hälsan. En annan skön Vän yppade idag att jag uppfann lyxen. Jag vet inte vart alla får alla sanningar ifrån..ler. Från Uffe? Antagligen.

Spotify..Någon gav mig..och jag som sagt till alla att de ska sluuuta ge mig Spotify..ler..
Tack min Vän

På repeat: Den första jag ville höra på Spotify..En historia..och jag blundar och ser fina saker framför mig..tror jag kommer somna till den ikväll..både vackert och fint sorgligt..
Den som har Spotify kan som sagt höra den där..mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0