Dan före dan!



DAGENS HÄNDELSE - Kvinnan i kön på ICA blir överlycklig över att jag släpper fram henne i turordningen..hon har enbart en vara..och jag mååånga (..men attans! kom ändå inte upp över 200 kr! hm!). För att visa sin glädje drar hon runt tio meningar från bibeln för mig. Jag nickar. Ler. Infäller. Lyssnar på radio i mobilen. Sneglade nöjt ner i min korg. Crème brülé. Kex. Kiviks cider. Brie. Ägg. Mjölk. Hallon. Avocado..minns hur man ser om de är mogna? Imon är en stor dag. Näst störst tyckte någon..ler. Hade imorgon inte funnits hade jag inte funnits. E2 slår in paket och jag håller för ögonen och försöker mig på min vanliga baklängesmatematik. I like.

Tillägg: Hade med mig receptet på fruktsallad till butiken. Yes! Lovely life!

Det var vår på torget när jag gick till jobbet i morse..vår(!)..och gick..dagens steg hittils..12 383. Touché! Färden började i Malmö..var är jag då nu? Limhamn?? Hurra! Hoppas!!

På repeat: Gustaf Spetz - You and me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, är du sugen på en liten cupcake tävling?

2009-03-12 @ 00:35:32
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Livsnjuterskan

annaelisabethlinde: Oja! Make cupcakes not war! Tell me the deal o ha en underbar Dag..ler!

2009-03-12 @ 07:27:27
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: B.K

Stort Grattis på födelsedagen. Fira ordentligt nu ....med pannkakor eller något annat lyxigt! Kram!

2009-03-12 @ 07:42:46
Postat av: Livsnjuterskan

B.K: Du är fantastisk! Tusen tack! Firar med pannkakstårta..nu o sen..ler. Kram!

2009-03-12 @ 12:16:18
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0