Inför 21e



Tunggung med Kungen i bilen i morse. Omaha på högsta volym. Frihet! Min silvriga pärla och jag på utflykt. Alltid. När jag retirerade till kontoret var där full aktivitet as always men inte på samma sätt som vanligt. Blivit en verkstad. Eller iaf lite. Lite lite iaf. En del av ett skrivbord belagt med redskap. Impressive! En helt ny värld..precis som Afrika som sedan kom rätt upp i näsan till kaffet. (Kaffe! Inse. Jag som enbart dricker te..chai..ikväll i underbara sällskapet..)

När jag passerade The Body Shop idag hade de en inkastare som tryckte hampakräm i min hand. Själva krämen alltså. Fet. Mitt i ena handen. Undertecknad hade tusen påsar i andra. Smörjde ut så gott det gick. Riktigt fet. Testade enbart för att E pratat om. Litar på E. Ett skumt blad på tuben. Luktat knark(?) på handen hela dan..ska det va såhär??

Higt five! Resan till Prag är nu bokad. Härligt! Att jag får gå dit är en helt annan sak..

Dagens svåra ord: Paus..när man vill nu nu nu..ler.

På repeat: Omaha. Inlyssning. HELA skivan rätt igenom..gång på gång. Börjar bli sjuk?

Kommentarer
Postat av: blåmusslan

jaa!!äntligen. välkommen in i beroendeträsket. hemp!hemp! hampa!hur många tuber köpte hon? 20? lukta knark är det bästa som finns! grattis..heh förlåt.

2009-03-05 @ 21:42:25
URL: http://blamusslan.blogg.se/
Postat av: Livsnjuterskan

blåmusslan: Hahaha! Livet är för kort för att INTE ha hampakräm..överallt. Det och Benetton. Om inte Benetton fanns vore jag naken. Nästan..ler. Hitåt med blåmusslan! Kräm i överflöd finns..dont have to bring!

2009-03-05 @ 22:03:23
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0