h



HELGENS FRÅGA
- Hur lång tid ska man ha släckt under Earth hour?? ..ler

Det är timmarnas dygn. Jag säger bara Världens timme. Den bringade smått panik där jag var ikväll. Någon tyckte att det var som i en diktatur att alla ska släcka samtidigt..någon sa att vi ändå inte sparar ström..den måste produceras ändå..blir bara ljusare någon annanstans..någon sa nästan direkt när de 60 påbörjats att vi måste förkorta tiden. MÅSTE. FÖRKORTA. Ler! När den timmen var över kom vi på att inatt är det dags att sätta fram utemöblerna..jag menar klockan. Två timmar bortkastade på ett dygn. Häääärrreguuud!!

Nu är vi dock på banan igen..eller grattis jag menade apelsin..eller kiwi..ursäkta kivvi (enkelv-enkelv). Kivvi (enkelv-enkelv)..lite mer fräckt lite mer fräscht. Bra sås reder sig själv. Så!

FÖRRA HELGENS FRÅGA - Ursäkta men har Du automat?? Haha..ler..mm..hm!

På repeat: Jolly Roger i 4 h. Mot syd. Lazarus i 2. Mot norr. Ursäkta jag menade fyra och två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0