Göte BorgX2



Vad ska man säga?? Har aldrig blivit så rörd utav kex i hela mitt liv. Aldrig. Fick dessa igår och kommer aldrig öppna dem. Aldrig. Bästa. Spara spara spara..som med gröten från Saltå. Ha på display. Att jag i morse fick ett sms med meddelandet Säger som kexen! gör inte saken sämre. Min Vän..tackar ödmjukast. Niger djupast. Kommer bjuda tillbaka men måste bara vara bättre förberedd först. Får jag läsa i Din bok 100 bjudningar så ska Du sedan få komma på Middag utan hembiträde men med E2! Vart köpte Du kexen? I need.

Oj. 00.00. Läs i förrgår på allt som står igår ovan. Läs igår på det som står i morse..snurrigt?

Dagens svåra: Filantrop..människovän..svårt ord..enkelt att vara med de Vänner jag har!

På repeat: U.L - Baby om morgonen..i tanken ljuvligt ljudande från en högtalare i öst

Kommentarer
Postat av: blåmusslan

åter igen, säger som kexen!

2009-03-08 @ 11:26:44
URL: http://blamusslan.blogg.se/
Postat av: Livsnjuterskan

blåmusslan: Ler stort..dito! Bästa Kexet o kexen!

2009-03-08 @ 11:37:59
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0