Gillar upplägget DAGENS..ler

Beroende. Nu snor jag ordet! Inser att jag är väldigt beroende.

DAGENS NERRÄKNING - Har verkligen börjat..mm! Vill också ha..till samma dag..ler
DAGENS I-LANDSPROBLEM - Det är så tråkigt på facebook..ler. Krisgrupp hitåt tack!
DAGENS INKÖP - Russin för 836 kr..skönt att veta att har ett litet lager. Härligt med XL-vagn!
DAGENS PLANERADE INKÖP - Dvärgdator till E2..max 5" skärm..han behöver eget IP-nr.
DAGENS TRÄNING - Situps?? Haha..nejnej..magträning vid skrattanfall.. Pragresan.
DAGENS SPORT - Fotboll..fast jag tittar inte hela tiden..finns så mycket annat att titta på..
DAGENS SKOR - Högklackat. Skönt att veta även det. 70 000 steg. Garanterat skoskav. I like!
DAGENS BILJETTER - Stödköpt 69 st till Elton John i Borås. Borås?! Ska det va så här??

Ångrade mig just med russinen..vill ju va just där vid den hyllan o spana..mitt andra hem..oj.

På repeat: Snicksnack i mobil som just lade av..batterier borde klara minst 14 h. Miss miss!

Kommentarer
Postat av: blåmusslan

hahaha! great! skrattade under efter och fortfarande. shoppinggrupp borde startas. du & jag - konsulter. shop TIL u drop, på allvar. ha en underbar dag russinslukerskan!

2009-03-16 @ 07:23:45
URL: http://blamusslan.blogg.se/
Postat av: Livsslukerskan

blåmusslan: You and me it is! Sanning. Sov så gott söta Söta.

2009-03-17 @ 00:28:01
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0