På repeat



Han häcklar, driver o ironiserar. Han noterar vardagens små detaljer på ett sätt som få andra och han lyckas nerteckna dem på ett sätt som saknar konkurrens. På mitt nattduksbord ligger han och väntar.. Om jag är ett hopplöst fall när det gäller att ständigt och alltid lyssna på repeat så är det lika illa när det gäller böcker..hans böcker. Och ibland också när jag läser på nätet..blogg-repeat! En helt fantastisk Vän som kan sin Uffe liknade "Frukosten" med en enda stor blogg och den kan inte beskrivas bättre. Korta inlägg och tvära kast..och jag som tycker om tegel önskar att just denna tegelstenen vore 7 ggr så tjock. Undrar hur många år det kommer ta innan jag har läst klart?

På repeat: Kung U - Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0