Leila o jag



Pancakes! Lovely pancakes! Hur har jag kunnat blogga i snart 4 veckor och lyckats med bedriften att inte nämna något om pannkakor? Det som är synonymt med hela min person.. Vännerna..kom och lär mig vända i luften o kom och lär mig trixa med äggen! Var just på ICA och köpte de sistnämnda så att jag skulle kunna producera dessa platta njutningar. Där var lugna gatan. Hade hela personalens uppmärksamhet och de konstaterade att det var sån stiltje för att det var Let´s Dance på TV. De rörliga dansarna får komiskt nog Sverige att göra precis tvärtom och stå stilla. Jag konstaterade åter hur nöjd jag är att inte ha TV. Tittar på mina pannkakor istället..och ler.

På repeat: U.L. - B.o.m,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0