Kom o håll min hand..



En kär släktning har en simultanförmåga som vida överskrider en vanlig persons..allt kan pågå samtidigt. Tror ibland att jag fått en släng av henne när jag drar igång tusen saker på en gång. Lite här o lite där. Påbörjade muffinsbak under middagen idag. Choklad o bananlycka och muffinssmet som är den godaste smet jag vet.. De blev smarriga..kall mjölk till. Vi har bakat sju kakor parallellt en gång! Försöker vara lika duktig som henne och kunna trycka på pausknapp ibland också men det är så lååångt mycket svårare.

På repeat: Uffe - R.o.R.

Kommentarer
Postat av: e

banan! och cococococakao! ställde jag in söndagspeppen? skulle inte tro det! :)

2009-01-31 @ 18:21:49
Postat av: Livsnjuterskan

e: Haha! Banan o Choklad är ju iaf nära D. B o C o Deklaration o Dockskåp. Välkommen peppen!

2009-01-31 @ 18:29:56
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0