Frukosten s.10 r.18-32



Har kommit till CD7 bland de 14 i Under Vulkanen. Lyssnar planlöst..heh..nej. Spelar..låt 05 om och om igen. Den väcker starka känslor i mig. Den väcker minnen och den väcker lust. Har faktiskt fokuserat på den skivan i mer än en månad nu..inte kommit en tum längre. Några platta njutningar (precis som pannkakor!) ligger kvar i den mäktiga boxen som står på en stol med locket öppet..vilar sig mot mitt piano. Några ligger utspridda i lägenheten för att pocka på min uppmärksamhet när jag struttar förbi. Men nej..skiva 7 har fortfarande min totala uppmärksamhet. Den och B.K.

På repeat: Kent - Utan Dina andetag

Kommentarer
Postat av: Bernt

Håller med om att CD7 är mycket bra (spelar den just nu). Vet dock inte vad B.K. är för låt?

2009-01-31 @ 15:09:09
Postat av: Livsnjuterskan

Bernt: Så vackert att Du också spelar den just nu..jag med..fortfarande. Ang B.K. ja..den är lite klurig. Ska ge en ledtråd: lyssna på 05:an igen och lystra extra mellan 3.09-3.26. Jag smälter och "håll mig under månen"..kan det bli vackrare? Jag vet bara ett sätt!

2009-01-31 @ 16:47:52
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0