Fäll ner kära Du!



Hahahaaa! Jag knäcker mig! Finns det inga soppåsar på detta tåget?? Things till max och inget eluttag heller! Häääärreguud! Vad ska det bli av mänskligheten?!  Och oss? Om vi nu inte tillhör den normala delen av denna folksamling. Mänsklighet. Min dator far fram o tillbaka mellan J o mig. Grabben i sätet framför kom på att han skulle softa. Relaxa. Han fällde ner sin stol. Jag fick ett bord i min haka. Nästan. Kontrade med att dra ner rullgardinen. Han får den i huvudet. Fast jag har det bättre än honom för jag kan pallra upp med alla våra scarfs och halsdukar på min mage. De håller le ordinateur på plats. Och jag är Livsnjuterskan. En livsnjuterska som just nu håller minen och ler. Och äter Zoo. Och ler. Och lyssnar på Håkan såklart. (Dagens konstaterande: Vi får inte glömma att gå av sen!!)

Tänkt på repeat: Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är Din
(Ingen repeat idag..nonono..delar örsnäcka med J..hm! Ler!)

Kommentarer
Postat av: B.K

Trevlig resa och helg önskar jag er....

2009-02-27 @ 18:55:51
Postat av: Livsnjuterskan

B.K: Varmaste tack och till Dig samma min Vän. Värmer mycket i snön!

2009-02-28 @ 02:38:29
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0