Utan förbokning



Bokrea tis 07.00. Insåg efter lite förstrött bläddrande i reakatalogen att det inte är mycket jag behöver och att jag kan fortsätta vara rik även efter rean men..så hände det. Memoarer o Biografier och hela min ekonomi blev med ens knäckt till botten. Måns Ivarssons praktverk om Kung Ulf för 149 kr!! Vad?? Oj. Hur många ska jag köpa? Hur många orkar jag bära? Hur många kommer de ha att sälja?? Det är för billigt för att vara sant. Ska jag rädda ett antal som jag sedan kan stå på torget och skänka ut? För att folk ska få läsa dessa härliga rader om denne Man? Kanske..har ett par dagar på mig att fundera. Annars även sugen på att köpa Hör bara hur Ditt hjärta bultar i mig av Bodil Malmsten. Väldigt sant.

På repeat: Fortfarande Uffe..egentligen alltid Uffe

Kommentarer
Postat av: Kamrer A

På hyllan under spegeln,

där står ditt läppglans kvar.

Buteljen ligger tom i regnet,

där våta löven far.



Visste inte att L var en i skaran; plusspoäng.



/Kamrer A

2009-02-21 @ 19:17:08
Postat av: Livsnjuterskan

Kamrer A: På Hornsgatans öde stråk mötte jag Dig..ljuvliga klassiker! OM jag gillar Uffe..spana in länken här till höger under Kategorier.

2009-02-21 @ 19:37:28
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0