Sparristapeten



This is the place! We are in Håkan-heaven och vi kommer överleva för vi har mat! Nu är det middagsbestyr. Att jag bloggar? Oj. Det finns fantastiska kockar som mer än gärna tillagar och då är jag mer än gärna fabulöst underbar sällskapsdam istället. Njutning! Har jag sagt det förut? 

Tar dock INTE tillbaka att min kyl var välkyld för någon vecka sedan. Men det var iofsig då det..nu finns där enbart..vitaminer.

På repeat: Fortfarande ingen repeat men en härlig salig blandning av Ni förstår nog vem

Kommentarer
Postat av: EHA

Wow det ser läckertut, kocken verkar vara kunnig så det blir nog en smarrig middag. Ha en bra kväll och njut av....

2009-02-27 @ 18:47:17
Postat av: Livsnjuterskan

EHA: Det VAR läckert! Ypperligt! Nu har vi ätit upp gellon o moussen också. Fantastisk kväll o natt o vardagslyx på småtimmarna..ler.

2009-02-28 @ 02:40:41
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0