Sötaste raraste Ni



Ok. Det har framförts funderingar. Eller oro kanske jag ska kalla det. Att jag inte skulle äta tillräckligt varierat. Att jag inte skulle få i mig tillräckligt med kolhydrater och proteiner. Proteiner va? Pannakor är väl uppbyggda av enbart proteiner..eller?! Jajajajaja så måste det va. Om jag är osäker på om jag har rätt? Nejnejnejnejnej.. De som framförde oron ser mig till och med ofta in action in tha kitchen. Plättar och muffins produceras samtidigt. Är inte det variation så säg! Ler..och spana in smörgåsen. Ser den onyttig ut? Nixpix..tänkte väl ändå det. Alltså. Slutsats. Summering. Kontenta. Jag är hälsan herself o äter perfekt! Vitaminer pratade de också om..man hör vad man vill höra..jag tyckte de sa nåt om vita viner..ler.

På repeat: Sonja Hedenbratt o Sten-Åke Cederhök - Knô Daj in

Kommentarer
Postat av: e

tjohooo frid och fröjd! nu kan vi "låtsas-dietister" slippa oro och magkatarr. obs! rätt om vin. massor av vitaminer. kram!

2009-02-21 @ 11:10:29
Postat av: Livsnjuterskan

e: Låtsas och låtsas..ler..känner att jag har full koll på läget..eller inte. Bakar just nu. Rapport kommer. Attackanfall på bloggen idag..se upp!

2009-02-21 @ 12:27:36
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/
Postat av: J

Vännen, underbart inlägg! Det känns betryggande att du tagit till dig av vår oro för dina matvanor. Mackan ser långtifrån onyttig ut, men hälsan herself...då måste det nog konsumeras lite mer vita viner! :)

2009-02-22 @ 16:45:34
URL: http://glamchic.blogg.se/
Postat av: Livsnjuterskan

J: Hehe..hälsan herself it is! Eller kan bli iaf..vi får jobba på det sistnämnda..ler stort. Vi har ju tex Redroom i mars..bara det..fullkomligt bäddat för det!

2009-02-22 @ 18:33:45
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0