Once in a lifetime



Taradatataa! Min kyl. Aldrig varit så fylld. Känner stor stolthet. Vad? Att den verkar tom? Nej nej..handlade mat för 200 kr idag. Funderar fortfarande på hur jag kunde lyckas med denna bedrift. Vet inte hur många ggr jag gått runt på ICA och funderat på om jag verkligen inte behövt nåt mer..för kommer man upp i varor för över 200 kr får man köpa läsk HUR billigt som helst. Och jag som inte ens dricker läsk. Jag är liten i maten. Överlever utan större insatser. Älskar inte att laga middagar men tycker om att baka. Varför jag har en så helt fullständigt fullproppad kyl?? Får hemligt besök i helgen. Hm. Då måste man vara redo. Fast det finns inga måsten..


På repeat: Bon Jovi - Bed of Roses


Kommentarer
Postat av: e

haha ha, spara på senapen tills söndag!

2009-02-13 @ 10:03:30
Postat av: Livsnjuterskan

e: hahahaaa på söndag kör vi enbart allt på s. senap semlor o shabby-chic sn! love!

2009-02-13 @ 14:13:35
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0