Lyckade högar



Märkt att jag gillar högar. Eller vetat länge. Mycket ligger väldigt bra i just..högar. Skivor..böcker..det-här-håller-jag-på-med-just-nu-papper i travar. På varannat. Fint om det ser lite lättsamt levande ut. Ej arrangerat med ändå en del i inredningen..i sammanhanget. Så att man märker att jag verkligen LEVER där jag bor men inte så att man får en bunt med något över sig när man kommer in i lägenheten. Det är kubikmeter och inte kvadratmeter som räknas i ett hem..

På repeat: Helen Sjöholm - Gabriellas sång

Kommentarer
Postat av: Cobra Rax

Kan jag ana en viss fascination för broder Tuck (alias Lundell) L

2009-02-03 @ 15:46:16
Postat av: Livsnjuterskan

Cobra Rax: Hahahaaa..nej nej nej det måste va helt och hållet taget från luften..ler stort. Hm.

2009-02-03 @ 21:46:52
URL: http://livsnjuterskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0