Kamrern!



Tjena assistenten..jo Du förstår..det är samma visa idag som igår.. Faktiskt! Så extremt mycket sanning han bär på allas vår Cornelis och så ofantligt mycket flashbacks han framkallar. Och så härligt att träffas och känna som att det senast var igår..det gillar jag! Vänner som finns där oavsett när tiden gått..oavsett när tusentals dagar (!) passerat på olika håll. Även en snabb och enkel fika kan vara stor i hjärtat. Tack tack tack för att de stora bankpalatsen tonar upp sig just i Sthlm city och tack tack tack för att Gallerian kunde agera château för en stund. Jag behöver pengar till en fika och en macka..får jag loss en tia så ber jag att få tacka..nynnar vidare.

På repeat: Cornelis - Polaren Pär på Socialen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0