Aujourd´hui. Soleil.



Klart. Prêt. Done. De två på riktigt levande varelserna hos mig gjorde jobbet..jästen o jag..ler. High five!

Frisören har dragit ner sina markiser maximalt. Ser bara några decimeter av dem. Midjehöjd.
1. De gillar inte sin granne..hur man nu skulle kunna tycka illa om mig..blinkar med ögat
2. De leker kurragömma med verkligheten utanför
3. De känner sig mer mystiska när man bara ser ett klipp här och där..frisören myten legenden?
2. De Har dragit ner dem för den extrema (!) solen som varit idag..nja..lite vardaglig anledning..men okej
Värme och sol i ansiktet denna härliga måndag. Om man gått åt rätt håll. Strossar enbart åt det hållet när jag är ute. Rätt håll. På solsidan och mot solen. Man kommer långt så men man kan få lite smärre problem när man ska returnera. Vårpirr samtidigt som jag nynnat på en lite höstlig sång hela dagen. Den som tipsade mig om den värmer dock mitt hjärta långt mycket mer än solen. Så!

På repeat: Trasten..today the trast..still the trast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0