Ett klipp!



Bor mitt emot en frisersalong. De är bäst. Bästa bästa för de är alltid där. Världens Vän. Lyser ständigt i deras fönster och jag hade slitit ut alla pennor jag har innanför mina väggar om jag skulle dra ett streck för varje timma de är tappra och jobbar. Vi ser rätt in i varandras rum men de brukar inte titta. De har fullt upp med hard work work. Hur mycket jag än glider förbi fönstrena i divers härliga kreationer så lyfter de inte blicken. Trodde att de var hopplösa fall på just uppmärksamhet..tills jag häromdagen sladdade fram i tofflor o morgonrock på sen eftermiddag och skulle koka gröt. DÅ. Allt ljus på mig. Häpp! We like yes..ler.


På repeat: Pause


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0