Kampanj champagne!



Efter långa vita linnedukar o poolning med ca 80 000 damer kom jag nu hem och fortsatte på min sociala bana..fått ny vän. Han va först i ögonvrån..jag låtsades att jag ej såg. Sedan stirrade jag nära o sedan blundade jag och insåg att jag..ej såg. Slitet men..det man inte vet har man inte ont av. Hade jag inte passerat just där just då hade jag inte vetat..en spindel hyr i andrahand hos mig. E:tvåan axlar inte sitt Manliga ansvar och rycker ut. Icke. Någon tyckte jag skulle skrika högt..men istället bloggar jag..och njuter av att jag hela dagen hojtat Trevlig helg! Framförhållning.

Nästa gång ska jag be N att pricka Mr Spiderman med korken. Hon är utmärkt bra på det där. Fart och fläkt! Hääärligt med kaos!
SOAS
Stoppa
Observera
Acceptera
Släpp
Eller soppan..SOAP..som fungerar bättre i vissa lägen..
Stoppa..Observera..Acceptera..Panik..ler

DAGENS UFFE: Förbjuden väg är ofta hårt sliten
DAGENS SANNING: Förbjuden väg är ofta hårt sliten

På repeat: Vårsånger med damerna för dagen..årets höjdpunkt..sångkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0